سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبایل تهران
بروز ترین وبلاگ گوشی موبایل 
قالب وبلاگ

 کارخانه سازنده شیشه سفایر برای دستگاه های اپل طی بیانیه ای رسمی ورشکستگی خود را تحت باب 11 اعلام کرد. ورشکستگی تحت باب 11 به این معنی است که شرکت می تواند به فعالیت های عادی خود تا زمانی که مشکل طلبکاران حل شود، ادامه دهد.

علاوه بر ساعت هوشمند اپل، از محصولات این شرکت در بخش هایی از آیفون هم استفاده می شود. اپل برای شیشه رویی سنسور Touch ID و پوشش لنز دوربین آیفون ها از شیشه های سفایر ساخت این شرکت استفاده می کند. اکنون با انتشار این بیانیه از سوی شرکت GT Advanced Tech استفاده از شیشه سفایر درApple Watch هم در حاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

این مشکل آنقدر جدی است که ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تاخیر در عرضه Apple Watch در فضای مجازی پیچید. اگر یادتان باشد قرار بود شیشه رویی آیفون 6 نیز از جنس سفایر باشد اما به دلیل مشکلات در تامین مواد مورد نیاز اپل مجبور شد قید سفایر را برای استفاده به عنوان شیشه رویی صفحه نمایش بزند و به سراغ شیشه Ion-X برود. 

البته مدیر عامل شرکت GT Advanced Tech با توجه به Business Plan شرکت خود، صرار دارد که این به این معنی نیست که درهای این شرکت برای همیشه بسته خواهد شد. این شرکت تا پایان 6 مهر 81 میلیون دلار سرمایه داشت.


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/7/17 ] [ 1:29 عصر ] [ مجید و مهدی ] [ نظرات () ]

یکی از قابلیت های جدیدی که از iOS8 به این سیستم عامل افزوده شد امکان اضافه کردن ویجت به بخش نوتیفیکیشن سنتر بوده است. حالا نوبت به توسعه دهندگان رسیده تا از این بستر استفاده کرده و اپلیکیشن هایی در این زمینه برنامه نویسی کنند. Vidget یکی از این اپلیکیشن هاست که در این پست آن را بررسی کرده ایم. 

 

 

Vidget که حدودا 20 ویجت گوناگون را در خود جای داده دسترسی شما به بخش های مختلف و ضروری گوشی را بسیار سریع تر و راحت تر می کند. ساعت دیجیتال و آنالوگ، وضعیت کلی گوشی شما شامل باتری، فضای حافظه و فضای مموری کارت و اطلاعات موقعیتی شما از جمله بخش هایی است که این ویجت در اختیار شما قرار می دهد. ضمنا هواشناسی از بخش های دیگر این ویجت است. اگر به دنبال یک اپلیکیشن ویجت کامل هستید Vidget از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. 

+ دانلود اپلیکیشن Vidget 


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/7/17 ] [ 1:28 عصر ] [ مجید و مهدی ] [ نظرات () ]

سامسونگ گزارش اولیه مالی سه ماهه سوم 2014 خود را منتشر کرد، این کمپانی کره‌ای انتظار یک کاهش سود را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته دارد. این کاهش سود چیزی در حدود 60 درصد بوده است.

 

سامسونگ انتظار دارد که سودی برابر 4.1 تریلیون وون ( 3.8 میلیارد دلار) را به دست آورد، این سود از فروشی برابر 47 تریلیون وون به دست خواهد آمد. این میزان فروش از سال گذشته در همین سه ماهه 20 درصد کمتر شده است.

 

 

فروش گوشی هوشمند توسط سامسونگ در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته کمی افزایش داشته اما افزایش هزینه‌های بازاریابی و کاهش قیمت محصولات به میزان سود این کمپانی ضرر وارد کرده است.

 

گزارش کامل سامسونگ در انتهای همین ماه ارائه خواهد شد.


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/7/17 ] [ 1:27 عصر ] [ مجید و مهدی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بروز ترین وبلاگ گوشی موبایل
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 77825