سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبایل تهران
بروز ترین وبلاگ گوشی موبایل 
قالب وبلاگ

اگر به خاطر داشته باشید در یک ویدیو که از HTC منتشر شده بود، در یکی از صحنه‌ها ساعت هوشمند این کمپانی به صورت اشتباه (البته اگر اشتباه در کار بوده باشد) نشان داده شده بود. بعد از آن خیلی‌ها اعلام کردند که اچ تی سی قصد ندارد وارد دنیای محصولات پوشیدنی شود اما با خبری که امروز این کمپانی آن را منتشر کرده می‌بینیم که همه در اشتباده بودند و باید منتظر معرفی یک محصول پوشیدنی از اچ تی سی باشیم.

 

امروز HTC تایید کرده که قصد معرفی یک محصول پوشیدنی را دارد اما این محصول در سال 2015 ارائه خواهد شد. مسئول بخش اچ تی سی آمریکا اعلام کرده که ما قصد داشتیم همین امسال یک محصول پوشیدنی را ارائه کنیم که در این بازه زمانی این محصول آماده ارائه نشده است.

 

 

 

مسئولان اچ تی سی می‌گویند که دلیل این تاخیر این است که آن‌ها می‌خواهند محصولی را روانه بازار کنند که مطمئن باشند در زمان ارائه محصولشان قدرتمند است و به خوبی می‌تواند خریدار را قانع کند تا آن را به دور دست خود خود ببندد و ما تصور می‌کنیم که در حال حاضر با این محصولاتی که معرفی شدند هیچ کس تمایلی به بستن یک ساعت هوشمند به دور مچ خود ندارد.

 

امروز اچ تی سی مراسمی را در نیویورک برگزار خواهد کرد که در آن چند محصول جدید را معرفی خواهد کرد که به طور حتم ساعت هوشمند جزو این محصولات نخواهد بود، شما تصور می‌کنید که به تاخیر انداختن معرفی ساعت هوشمند توسط اچ تی سی کار عاقلانه‌ای است؟


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/7/17 ] [ 1:33 عصر ] [ مجید و مهدی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بروز ترین وبلاگ گوشی موبایل
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 77824